
VIII ASSEMBLEA GENERAL VIRTUAL
La VIII Assemblea General de l’Assemblea Nacional Catalana es celebrarà de forma virtual.
La jornada de votació durarà quatre dies: 19, 20, 21 i 22 de març i hi haurà tres blocs de votacions.
FUNCIONAMENT
A causa de la situació d’excepcionalitat i del nou format virtual que estrenarem per a aquesta edició, la jornada de votació durarà quatre dies: 19, 20, 21 i 22 de març.
Hi haurà tres blocs de votacions. A continuació te’n facilitem el calendari:
– Bloc 1: Dijous 19 de març (00.00 – 23:59)
1. Elecció o ratificació de la Mesa
2. Elecció dels interventors d’acta
3. Esmenes a la totalitat a la proposta d’actualització del Full de ruta
4. Esmenes a la proposta de reforma parcial dels Estatuts i del Reglament de règim intern i a la proposta de nova composició del Secretariat Nacional
– Bloc 2: De divendres 20 de març (00 h) a dissabte 21 de març (15 h)
1. Esmenes a la proposta d’actualització del Full de ruta
– Bloc 3: Diumenge 22 de març (00.00 – 23.59):
1. Presentació i votació de l’informe de gestió del Secretariat Nacional
2. Presentació i votació de l’informe econòmic de l’exercici
3. Presentació i votació de la proposta de pressupost de l’exercici 2020
4. Votació de la proposta definitiva d’Estatuts i de Reglament de règim intern
5. Votació de la proposta definitiva de l’actualització de Full de ruta
6. Presentació i votació de la proposta de convocatòria del procés electoral per escollir els membres del Secretariat Nacional
Tots els membres de ple dret de l’entitat al corrent de pagament amb data 15 de febrer tindran accés a l’aplicació habilitada per participar en la VIII Assemblea General. No cal fer cap inscripció prèvia, però sí seguir el procediment següent:
Pas 1: A partir del moment que s’obrin les votacions, cal demanar la contrasenya d’accés a través del web que facilitarem. Te l’enviarem al correu electrònic que tenim registrat.
Pas 2: Al correu electrònic hi trobaràs la contrasenya i l’enllaç a la votació. Si no reps el correu, revisa la carpeta de correu brossa.
Pas 3: Una vegada dins l’espai de votació, caldrà introduir a l’espai USUARI el teu DNI o NIE, i a CONTRASENYA, la clau que t’haurem facilitat per correu.
Seguint aquestes pautes tan senzilles ja podràs participar en l’Assemblea General.
Hi ha votacions que s’han de fer o no en funció del resultat d’una votació anterior. Per exemple, no es pot votar la proposta definitiva d’actualització dels Estatuts i del Reglament de règim intern fins que no se sàpiga si hi ha alguna esmena que s’hagi aprovat i quina és.
Al mateix temps, i com que cal posar terminis entre votacions, per facilitar la participació aquests terminis s’han allargat el màxim possible i el sistema permetrà que puguis participar a l’hora que vulguis i l’estona que et vagi bé. Així doncs, podries deixar a mitges la votació d’un bloc i reprendre-la més tard, sempre que no superis el període de votació establert per a aquell bloc.
No és obligatori votar cada dia ni cada bloc per participar en l’Assemblea General, de la mateixa manera que no ho és en una assemblea presencial. Pots participar-hi totalment, votant cada dia i tots els blocs, o bé pots exercir el dret a vot els dies que prefereixis i en els blocs o qüestions concretes que escullis.
Però alerta: un cop votis una esmena o una qüestió determinada, el resultat es guardarà directament. Per tant, un cop hagis votat, aquest vot NO es podrà modificar.
Les votacions es tancaran el 22 de març a les 23.59 h. Per això, els resultats no es donaran a conèixer fins l’endemà, el dilluns 23 de març, un cop s’hagi fet el recompte i els interventors hagin validat tots els resultats.
Sí. La Sectorial d’Informàtica de l’Assemblea ha fet una auditoria per garantir-ne la seguretat i farà un seguiment de tot el procés. A més, les interventores i els interventors en faran el seguiment per poder firmar l’acta resultant de l’Assemblea General.
De fet, aquest és el motiu pel qual no pots modificar el vot un cop l’has emès. Després de votar s’envia el sentit del vot i es comptabilitza, però no es guarda el sentit del vot per a l’usuari.
Primer comprova el correu brossa i el cens en aquest enllaç Un cop comprovat, podràs resoldre qualsevol incidència o dubte per correu electrònic a cens@assemblea.cat (indicant nom, cognoms, NIF, correu i telèfon de contacte de la persona que presenta la incidència), o bé trucant de 9 a 21 h al telèfon de l’Assemblea (93 347 17 14, extensió 1090). Aquest servei estarà disponible des del dilluns 16 de març fins al diumenge 22 de març.
DOCUMENTS DEFINITIUS PREVIS A L'INICI DE L'ASSEMBLEA GENERAL
Els documents que es sotmeten a votació en el bloc 3, des de les 00 h i les 23.59 h del diumenge 22 de març els podràs consultar i descarregar dins el web de votacions.
Ponència de Full de Ruta 2020-2021 definitiva
Proposta de reforma parcial dels Estatuts i del Reglament de Règim Intern definitiva
Esmenes vives al Full de Ruta definitives
Esmenes vives a la reforma parcial d’Estatuts i Reglament de règim intern definitives
Reglament Assemblea General 2020
Proposta de composició de la mesa
INFORMES DE LES COMISSIONS
Informe de Gestió del Secretariat Nacional 2019-2020