IX ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

La IX Assemblea General Ordinària (AGO) se celebrarà virtualment del 20 al 26 de maig.

L’AGO representa una cita molt important per a l’entitat, ja que totes les sòcies i socis poden prendre la veu per decidir, directament i de forma vinculant, el futur immediat de l’Assemblea i, per extensió, del país.

DOCUMENTS DE TREBALL

 Previs a les esmenes

INFORMES DE LES COMISSIONS

Documents IX Assemblea General

PREGUNTES MEMBRES DE PLE DRET

Si ets membre de ple dret i vols fer preguntes sobre l’informe de gestió del Secretariat Nacional, l’informe econòmic i la proposta de pressupostos de l’exercici següent, ens les pots fer arribar mitjançant el següent correu electrònic:

coag@assemblea.cat

PREGUNTES FREQÜENTS

Com es votarà a la IX Assemblea General?

Enguany l’Assemblea General Ordinària durarà set dies: 20, 21, 22, 23, 24, 25 i 26 de maig.

Les votacions de les esmenes vives a la proposta d’actualització del Full de Ruta, dels Estatuts i del Reglament de Règim Intern es faran per via telemàtica.

Com hi participo?

Hi podran participar totes aquelles persones que constin com a membres de ple dret i estiguin al corrent de pagament a la data 31 de gener de 2021. Tindran accés a l’aplicació habilitada per participar en la IX Assemblea General.

  • S’ha habilitat un accés al web: https://cens.assemblea.cat perquè els socis verifiquin si es poden inscriure sense problemes quan s’obri el període d’inscripció. Aquest accés al cens restarà obert des del 12 d’abril fins al 22 del mateix mes.
  • Per a qualsevol incidència sobre el cens s’haurà d’enviar un correu a cens@assemblea.cat, indicant nom, cognoms, NIF, correu i telèfon de contacte de la persona que té la incidència.
  • La data màxima per respondre les incidències del cens serà el 14 de maig de 2021. Passada aquesta data, no s’admetrà cap incidència relativa al cens.
Per què cal votar en dies diferents?

Hi ha votacions que s’han de fer o no en funció del resultat d’una votació anterior. Per exemple, no es pot votar la proposta definitiva d’actualització dels Estatuts i del Reglament de règim intern fins que no se sàpiga si hi ha alguna esmena que s’hagi aprovat i quina és.

Al mateix temps, i com que cal posar terminis entre votacions, per facilitar la participació aquests terminis s’han allargat el màxim possible i el sistema permetrà que puguis participar quan vulguis i l’estona que et vagi bé. Així doncs, podries deixar a mitges la votació d’un bloc i reprendre-la més tard, sempre que no superis el període de votació establert per a aquell bloc.

I si no vull votar-ho tot o només em puc connectar una estona?

No és obligatori votar cada dia ni cada bloc per participar en l’Assemblea General, de la mateixa manera que no ho és en una assemblea presencial. Pots participar-hi totalment, votant cada dia i tots els blocs, o bé pots exercir el dret a vot els dies que prefereixis i en els blocs o qüestions concretes que escullis.

Però alerta: un cop votis una esmena o una qüestió determinada, el resultat es guardarà directament. Per tant, un cop hagis votat, aquest vot NO es podrà modificar.

Quan coneixeré els resultats?

Les votacions es tancaran el 26 de maig a les 23.59 h. Per això, els resultats no es donaran a conèixer fins a l’endemà, el dilluns 27 de maig, un cop s’hagi fet el recompte i els interventors hagin validat tots els resultats.

És fiable el sistema? El meu vot és realment secret?

Sí. La Sectorial d’Informàtica de l’Assemblea farà un seguiment de tot el procés. A més, les interventores i els interventors en faran el seguiment per poder firmar l’acta resultant de l’Assemblea General.

De fet, aquest és el motiu pel qual no pots modificar el vot un cop l’has emès. Després de votar s’envia el sentit del vot i es comptabilitza, però no es guarda el sentit del vot per a l’usuari.

I si tinc algun dubte o alguna incidència, com podré resoldre’l?

Primer comprova el correu brossa i el cens en aquest enllaç. Un cop comprovat, podràs resoldre qualsevol incidència o dubte per correu electrònic a cens@assemblea.cat (indicant nom, cognoms, NIF, correu i telèfon de contacte de la persona que presenta la incidència), o bé trucant al telèfon de l’Assemblea (93 347 17 14, extensió 1090)