COMUNICAT: Les mesures que aplicarà l’Assemblea respecte al coronavirus

L’Assemblea ajorna tots els actes públics de nivell nacional previstos per als propers 15 dies, aplica el teletreball i trasllada la recomanació a totes les seves Assemblees de Base. Aquestes mesures no suspenen, ni ajornen, la celebració de la VIII Assemblea General.

Degut als darrers esdeveniments, seguint atentament les recomanacions de les autoritats sanitàries i per tal de facilitar les mesures de prevenció i contenció respecte al coronavirus, l’Assemblea Nacional Catalana ajorna tots els actes públics de nivell nacional previstos pels propers 15 dies alhora que prepara l’aplicació del teletreball entre les seves treballadores i els seus treballadors pel mateix període.

Això no suspèn, ni ajorna, la celebració de la VIII Assemblea General, ja que amb previsió, atès el progrés d’aquest virus, s’estava dissenyant el procediment per fer-la de manera virtual. Ben aviat s’informarà si el Secretariat Nacional acorda aquesta opció, prevista pels Estatuts i el Reglament de Règim Intern de l’entitat, i com serà el procediment. Els terminis de publicació de documents es mantenen tal com consta al Reglament de l’Assemblea General Ordinària.

També informem que, segons els Estatuts de l’entitat, és potestat de l’Assemblea General convocar les eleccions al Secretariat Nacional i fixar-ne la data, i que, en cas d’any electoral, com és l’actual, cal que l’Assemblea General es faci abans de la finalització del mandat del Secretariat Nacional (el 24 de març).

Cada Assemblea de Base de l’entitat seguirà atenta a les actualitzacions de mesures que hi pugui haver, tant a nivell nacional com aquelles corresponents a cada municipi, i opti per la millor opció en cada cas.